Huoltopalvelut

Kuntosalilaitteiden huolto ja korjaus

Huolehdi kuntosalilaitteistasi – valitse Omasalin huoltopalvelut

Kuntosalilaitteiden huolto ja ylläpito ovat keskeisiä tekijöitä niiden käyttöiän pidentämiseksi sekä käyttäjien turvallisuuden varmistamiseksi. Omasali tarjoaa monipuolisia huoltopalveluita, jotka sopivat jokaiseen tarpeeseen – olipa kyseessä yksittäisten varaosien toimitus, korjaukset tai kattavat vuosihuoltosopimukset. Huollamme kaikkia laitteita ja laitemerkkejä. Laadukas huolto takaa kuntosalilaitteiden jatkuvan toimivuuden ja korkean käyttömukavuuden.

Kuntosalilaitteiden huollon merkitys

Kuntosalilaitteiden säännöllinen huolto on tärkeää niin kaupallisissa kuin julkisissa kuntokeskuksissa että myös kotikuntosalilla ja taloyhtiön kuntosalilla. Vuosihuoltosopimuksen avulla huolto on suunnitelmallista ja ennakoivaa, mikä vähentää yllättävien vikojen ja ongelmien riskiä.

Säännöllisellä huollolla:

  • Lisäät laitteiden käyttöikää
  • Takaat laitteiden turvallisuuden
  • Parannat käyttömukavuutta

Suositeltavat huoltotoimenpiteet

Kuntosalilaitteiden huolto tulisi suorittaa käyttöasteen mukaan 1-4 kertaa vuodessa, mukaan lukien normaalin ylläpitohuollon. Tämä varmistaa, että laitteet pysyvät kunnossa ja turvallisina käyttää pitkään.

Huollon ja varaosien tilaaminen

Jos kohtaat ongelmia kuntosalilaitteiden kanssa, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen huolto@omasali.fi.

Liitä viestiin seuraavat tiedot:

Laitteen merkki ja tyyppi, sarjanumero sekä mahdollisesti tiedossa olevan varaosan nimike ja kappalemäärä

Kuvat ja videot auttavat

Kuntosalilaitteen viasta ja sen yksityiskohdista otetut kuvat sekä videot auttavat huoltotiimiämme kartoittamaan vian ja tarvittavan varaosan nopeammin ja tehokkaammin.

Kuntosalilaitteiden huolto avainasemassa

Kuntosalilaitteiden huolto ja korjaus ovat olennainen osa laitteiden elinkaarta. Kun valitset Omasalin huoltopalvelut, voit luottaa siihen, että laitteesi ovat hyvissä käsissä. Tarjoamme asiantuntevaa ja luotettavaa palvelua kaikenlaisiin huoltotarpeisiin, varmistamalla, että kuntosalisi pysyy aina huippukunnossa.

Ota yhteyttä Omasaliin kuntosalilaitteiden huoltoon liittyen

Kun kuntosalilaitteesi kaipaavat huoltoa tai korjausta, ota rohkeasti yhteyttä. Asiantuntijamme ovat valmiita auttamaan sinua kaikissa kuntosalilaitteiden huoltoon liittyvissä asioissa.

Yhteystiedot ja lisätietoja löydät alhaalta!

Ota meihin yhteyttä

Etsi tuotetta:

Kategoriat:

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Omasali-verkkokaupan ehdot

Ylläpitäjä:

Omsali Oy
Teollisuuskatu 24
11100 Riihimäki
Y-2308095-5

Asiakaspalvelu

Katso yhteystiedot täältä

Yritykset ja yhteisöt

Mikäli haluat tilatut tuotteet laskulle, voit tehdä tilauksen suoraan lähettämällä sähköpostia: info@omasali.fi
Ilmoitathan tilauksessa:

Tilattavat tuotteet (tuotteen nimi ja kappalemäärä per tuote):
Toivottu toimitustapa:
Toimitusosoite:
Mahdollinen laskulle tuleva viitetieto:

Tilaajan nimi:
Tilaajan puhelinnumero:
Tilaajan sähköpostiosoite:

Yrityksen tai yhteisön nimi:
Y-tunnus:

Paperilaskutusosoite / sähköpostiosoite laskuille:
Verkkolaskutusosoite, mikäli saatavilla:

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet pyritään lähettämään jo samana päivänä, mikäli teet tilauksen ennen klo: 13 . LEOKO-tuotteissa toimitusaika 2-4 viikkoa tilauksesta. Gymstick -tuotteissa toimitusaika 5-14 arkipäivää tilauksesta.
Body-solidin tuotteissa laitteet, joita ei suoraan ole varastossa tilataan valmistajalta vasta tilauksesta, jolloin toimitusaika normaalisti 2-4 viikkoa.
Toimitusaika riippuu paljon valmistajan varastosaldoista, jolloin tuotekortissa ilmoitettu toimitusaika ei aina pidä paikkaansa. Voitte halutessanne varmistaa toimitusajan ennen tilausta asiakaspalvelustamme.

Toimitukset

Omasali-verkkokaupasta toimitetaan tavaraa vain suomalaisiin osoitteisiin. Ulkomaille toimitettavien tilausten osalta täytyy ottaa yhteyttä myyntiin.
Tuotteet toimitetaan jollakin seuraavista tavoista: Matkahuolto, Postin rahti(kotiovelle), tai postin pakettipalvelut. Verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% kaikissa tuotteissa.

Mikäli jotain tilattua tuotetta ei varastossa ole. Ilmoitamme tästä asiakkaalle heti sähköpostilla.

Toimitukset Ahvenanmaalle ja saaristoihin eivät sisälly normaalien toimitushintojen piiriin. Tilauksissa näille alueille pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kiireellisissä tilauksissa ota yhteys aina asiakaspalveluumme info@omasali.fi tai 045 145 9992(klo. 8.00 – 15.30).

** Em. toimitusehdot eivät koske ennakkotilaus-tuotteita, joista maininta erikseen tuotekorteissa. Näiden tuotteiden kohdalla annettu arvioitu toimitusaika (esim. viikon tarkkuudella) ja merkitty tuotekorttiin, tuotekuvauksen ylle.*

Noutamattomasta paketista veloitamme toimituskulut

Toimituskulut

Toimituskulut ovat määrästä, koosta ja painosta riippuvaisia. Näette todellisen hinnan ostoskorista.

TOINEN JAKELUKERTA
Mikäli asiakas ei ole vastaanottamassa lähetystä, vaikka jakeluajankohta on sovittu, veloitamme tästä 45€ kuljetusmaksun.

TUOTENOUDOT AINOASTAAN RIIHIMÄELTÄ

Tilaukset

Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Tilausvahvistus toimitetaan aina automaattisesti tilatessa annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Maksutavat

Maksutavat kohdasta voit klikata itsellesi sopivimman vaihtoehdon ja noudattaa tarkoin saamiasi ohjeita. Verkkokaupassamme maksuvälineinä toimivat kaikki yleisimmät maksutavat. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa maksutavaksi käy kaikki suomalaiset verkkopankit Visa-, Visa Electron- ja Mastercard-luottokortit sekä Neocard. Lisäksi osamaksuvaihtoehtona on Collector Bank ja Nordean erämaksu.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Nordea Finance Erämaksu

Erämaksu on vakuudeton määräaikainen kertaluotto, joka on tarkoitettu isompiin, 500 – 30 000 euron suuruisiin verkko-ostoksiin.

  • Kertaluotto 500 – 30.000 €:n ostoksiin 
  • Määrä on sama kuin ostoksen hinta (+ korko ja kulut)
  • Asiakas päättää itse erien määrän ja suuruuden 
  • Erämaksua ei voi korottaa eikä sillä voi tehdä muita ostoksia
  • Asiakkaalla voi olla useampi Erämaksu samanaikaisesti 
  • Hakemiseen tarvitaan suomalainen pankkitunnus tai mobiilivarmenne 
  • Hakijan on oltava vähintään 18-vuotias ja ilman maksuhäiriöitä 
  • Kohtuullinen korko 12 % + 3 kk euribor 
  • Tilinhoitomaksu 0,01 % myönnetystä luoton määrästä/pv, enintään 3 €/kk
  • Erämaksua voivat hakea kaikkien pankkien asiakkaat 
  • Nopea luottopäätös oston yhteydessä.

Erämaksu on määräaikainen kertaluotto. Luottoajan ollessa 12 kk todellinen vuosikorko 1 500 € luotolle on 20,02 %, luottohinta 1 654 € ja maksuerä 137,8 €/kk, kun huomioidaan luoton korko Euribor 3 kk (01/2023) + 12 % ja tilinhoitomaksu 3 €/kk. Luoton määrä voi olla 500–30 000 €. Erämaksun myöntää luotonantaja Nordea Rahoitus Suomi Oy, y-tunnus 0112305, osoite Aleksis Kiven katu 9, Helsinki, 00020 Nordea.

Huomautukset

Mahdolliset huomautukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä 7 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta info@omasali.fi -osoitteeseen tai puhelimitse 045 349 8623. Pakettia noudettaessa on syytä tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta ilmoitus kuljettajalle / rahtiyhtiölle sekä Omasali Oy:lle.

Palautukset ja tilauksen peruuttaminen

Tilauksen peruuttaminen tapahtuu ottamalla yhteyttä info@omasali.fi tai soittamalla 045 349 8623 (klo. 8.00 – 15.30). Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutus ja palautusoikeus. Ostajalla ei ole oikeuttaa purkaa kauppaa ilman pätevää, laillista syytä. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan ja virheettömässä myyntikunnossa. Omasali Oy pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta toimitus- ja palautuskulut. Ennakkomyyntitarjouksessa olevien tuotteiden osalta (tuotteen toimitusaika normaalia pitempi) Omasali Oy perii peruutetusta tilauksesta varausmaksun (10% kauppasummasta). Mittatilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Kaikissa tapauksissa sovelletaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen lakia.

Omasali Oy